Welke televisie-series kijken jullie?

en wat is er zo geweldig/bijzonder/grappig aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Op het moment geen enkele.. zijn allemaal afgelopen of worden niet meer uitgezonden helaas.

Six Feet Under
The Soprano's
Carnivale
Green Wing
Coupling
Absolutely Fabulous
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (27)

House.
Simpsons.
De draagmoeder.
Startrek.

De humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RTL boulevard, Shownieuw, Hart van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee RTL boulevard en shownieuws zijn hoogwaardige discussie programma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die programma's verschrikkelijk... Hahahahaha...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook... daarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
euuhhmm. dit zijn geen series....maar programma's...
House. geweldige serie, vooral de humor van house.
altijd leuk om te zien hoe de mensen de patiënten helpen en er maar niet uit komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
House en Lost.
Bij House is het de humor en bij Lost de spanning en de verassende elementen. Het is gewoon verslavend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is de mol. Helaas niet veel uitzendingen per jaar, maar als het op tv is, is het echt geweldig. De psychologische ideeen erachter zijn helemaal goed, de mensen die meedoen zijn oprecht enthausiast en de opdrachten zijn ook nog eens super spannend.
Als je het niet kent zou ik zeker alle afleveringen gaan bekijken op internet, kan allemaal op de officieele site: www.wieisdemol.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Apprentice.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen.

Ik heb wel een televisie, maar doe die bijna nooit aan. Dat scheelt ontzettend veel tijd. Die kan ik goed gebruiken om allemaal dingen te doen die veel leuker zijn dan televisiekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals GV.
Maar sommige programma's op NGC of Discovery zijn ook voor wetenschappers wel leuk om naar te kijken, hoor... Bijv. met mooie animaties hoe de aarde tegen een asteroide knalt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, sommige zijn wel leuk. Maar ik weet vooraf niet wanneer er een leuk programma komt. En al komt er een leuk programma, dan erger ik me rot aan die vervelende reclameblokken die er steeds tussendoor komen. Dus als het echt heel super interessant is, en als ik vantevoren weet dat het komt, houd ik daar heel misschien wel rekening mee. Anders is het gewoon niet belangrijk genoeg om daar mijn andere activiteiten voor opzij te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"dan erger ik me rot aan die vervelende reclameblokken die er steeds tussendoor komen."
Hehehe... Ja, die knip ik ook altijd weg.
Wie Is De Chef?
The king of Queens
Take Me Out
GTST
Gordon Ramsay: Oorlog in de keuken
Peter R. De Vries
Malcolm In The Middle
Balls Of Steel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TV? Zelden tot nooit. Ik kijk wel series op DVD. In dat geval:

Men Behaving Badly
Father Ted
Simpsons
South Park
Weeds
Coupling (UK)
Red Dwarf

Minder comedy is

Prison Break
Hill Street Blues (nog steeds een killer)
Carnivále
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men behaving badly. Grandioos.
+1 voor het noemen van die serie.
Ik maak tijd vrij voor Doctor Who, en niets anders.

Overige series wil ik misschien wel volgen, maar niet op TV. Zo ontzettend onpraktisch, gebonden zijn aan andermans schema.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, heb je wel eens ' In the womb' gekeken ?
Het is op Discovery of national geo, over hoe leven
in de baarmoeder groeit, zo mooi.
van bijv. tweelingen ,maar ook van dieren, bijv eens een klein olifantje, zo schattig met dat slurfje...

Samen met mijn zoontje kijk ik 'time warp' een soort wetenschappelijk programma, waarbij dingen vertraagd worden afgespeeld, beeld voor beeld, echt interessant.

Samen kijken we ook House op donderdag, we hebben er zelfs een dvd serie van! De humor vinden we allebei leuk.

Eerder keek ik graag naar 'wonderen bestaan' gewoon als vermaak, en Derk Ogilvie, ook als vermaak!

groetjes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
house
csi , ny. miami. fl
bones
standoff
the mentalist
gtst

Toegevoegd op 01-06-2009 21:39:38
house omdat het grappig is, en je mee gaat raden wat de persoon heeft.
csi ik heb wat met crime.
bones ik heb wat met het vergaan van het lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nieuws, Draadstaal en Keuringsdienst van Waarde/Kootwijk aan Zee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Family Guy. Beste serie ooit.

Voor de rest meestal komedies en af en toe GTST en die crap als mijn ouders dat kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen, de laatste serie die ik gevolgd heb was The Sopranos. Helaas pas halverwege ingestapt, maar wat een geweldige serie was dat. Geweldige acteurs die hun rollen heel overtuigend neerzetten. Ook nog wat actie en leuke verhaallijnen. De meeste andere series vind ik niet boeiend. Daarnaast kijk ik de afleveringen van South Park, maar dat is meestal op internet. Als ik niks te doen heb kijk soms The Simpsons of Family Guy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige serie die ik echt heb gevolgd is Heroes. Interessante verhaallijn. Maar ik blijf nergens voor thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Friends
South Park
Green Wing
The Office US
Het Eiland
Malcolm in the Middle
Fawlty Towers
Little Britain
Are you being served? (a.k.a. wordt u al geholpen?)

Gewoon; ontspanning, lachen, en soms met een goede moraal op de achtergrond (south park).

Toegevoegd op 01-06-2009 22:28:46
Edit:
MEDIUM! Helemaal vergeten :O Waarom: spannend, maar het gezin is realistisch (behalve dan misschien die erfelijke gave) en niet zo perfect en amerikaans.
Oh, en csi ook wel, maar ik hou niet zo van verandering van cast... dus daar kijk ik nu minder naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ghost Whisperer en Medium. Als ik tenminste niet iets anders aan het doen ben op die tijdstippen.
Ik mis helaas heel veel afleveringen, moet dus alles nog eens rustig opnieuw kijken zo gauw ik de DVD's heb.
Ik vind dit heerlijk ontspannende series, juist omdat het spannend is, maar niet beangstigend, omdat het toch niet kan op die manier.
Daarbij vind ik het interessant hoe de hoofdrolspelers met elkaar omgaan, vooral in Medium. Dat gezin lijkt een beetje op dat van mij, ook qua leeftijd van de kids. Ik herken het gedrag en dat maakt het realistisch voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een echte comedy-central fan! Op een paar series na vind ik ze allemaal goed. Maar als ik moest kiezen zou de top 3 zijn;
1 Frasier
2 Family Guy
3 Southpark
Lekker ontspannen en lachen. Hou niet zo van de serieuze dingen en van het nieuws word ik al helemaal niet vrolijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
According to Jim.

Heerlijk simpel, herkenbaar en toch absurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maandagavond zit ik lekker te kijken naar een avondje "crimenight" met CSI, Bones en CSI NY. Ook The Mentalist vind ik geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
southpark, familyguy, tripping the rift, futurama law and order svu, everybody hates chris, simpsons, the boondocks, hack tv , requim for the phantom, two and a half man ,scrubs, wolverine and the xmen,

deze series hebben regelmatig een break
het is afhankelijk in welke fase kwa productie ze zitten.
wat ik een goede site vind om deze shows te vinden is
www.eztv.it

Toegevoegd op 02-06-2009 11:18:26
en niet te vergeten El Tigre!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik volg een aantal echte engelse komedies, maar eigenlijk meer op DVD dan op tv.
Ik heb Fawlty Towers, Keeping up appearances, Men Behaving Badly & Allo allo thuis liggen. Heerlijke humor.

Wat betreft echt series volgen.. In de winter kijk ik graag naar Duitse Krimi's, CSI & Standoff.
Nu het lekker weer is blijft het kastje op zwart en ga ik lekker buiten genieten van het mooie weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderen geen bezwaar. Het is grappig, omdat de typjes kloppen en het gaat over een bijna doorsnee familie, maar net niet helemaal.
Two and a half men kijk ik ook af en toe. Dat is grappig, omdat er ook veel grapjes worden gemaakt ; ) (beetje onduidelijk) De humor is simpel. :D
Family guy is ook leuk, omdat het tekenfilm is, maar dan voor ouderen. Soms zijn de afleveringen hard, maar meestal grappig, met leuke flashbacks. En Stewie is briljant!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-S1ngle, helaas gisteren de laatste aflevering van dit seizoen geweest.
-ATWT
-Mijn tent is top (helaas nu ook afgelopen)
-GTST
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FamilyGuy
Frasier
Simpsons
Malcolm in the middle