Waarom 'weet' je vaak al meteen wie de dader is in crime-series, binnen de eerste fractie van de seconde waarin die persoon in beeld komt?

Dus nog voordat die persoon is gezegd heeft om iets heeft kunnen uitdrukken?

Erg vervelend en die soort series kan je niet meer normaal kijken.

Ik kijk dan de series van Castle, white colar. In de 5e aflevering van white colar had ik zelfs 3 dader uitgepikt in de eerste factie van de seconde. Allemaal hadden ze 'iets' gedaan, de een duidelijke en de ander subtieler.

Zijn het zulke 'slechte' opgebouwde series?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Naar mijn mening komt het doordat een serie (ongeacht welke) bedacht word door iemand... En als die persoon het kan bedenken dan kan jij dat ook... Dus als jij en de bedenker van deze serie op 1 lijn zitten is het simpel om te raden welke kant het opgaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is per serie verschillend. Vooral bij diverse engelse detective series is het vooraf absoluut NIET duidelijk wie de dader is. (Ik heb oa. Morse, Lewis...opvolger Morse serie..gezien)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet weten, ik denk dat dat nogal "amerikaans" is.

En idd. bij engelse series zie je dit absoluut niet.
Ik word er altijd gek van bij Midsomer Murders, elke keer denk je er achter te zijn, en dan krijgt het verhaal weer een hele andere draai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik merk bij Amerikaanse series vaak dat de muziek een een soort 'marker' is...