Wie spreekt de reclames van het Kruidvat in op tv?

Ik vind de dame die de reclames van het Kruidvat inspreekt zo enorm irritant praten. Die intonatie en de hoogte van haar stem...
Maar wie is het eigenlijk???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag. Volgens mij doet ze ook de hema-reclames
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saar Koningsberger zou dat moeten doen maar ik denk dat het iemand anders is. Vraag me af waarom ze hebben gekozen voor zo'n onprettige stem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ja ik heb haar ook wel is gehoord in de hema-reclames. Super irritant. Gelukkig heb ik die stem niet meer bij de hema-reclames gehoord de laatste tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die stem is zo bedoeld, om te zorgen dat ie opvalt. En gezien jullie reacties werkt dat uitstekend :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat nog meevallen vergeleken met de Cillit Bang schreeuwer.

Antwoorden (1)

bamibal