Wie kent deze jeugd serie?

Ik kan me er niet veel van herinneren het moet rond de jaren 80 geweest zijn/ Het was geen animatie maar echt/ Ik kan me een jongetje herinneren met een speciale gloeiende ei/ Dacht dat een kwade man die speciale ei wou hebben maar weet het echt niet meer zo goed/ Weet ook dat het heel spannend was echt eng voor die tijd en voor de jeugd/ Er was geloof ik ook iets met blubber maar dat weet ik niet zeker!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Vermoedelijk bedoel je "De Moddermonsters". Originele titel: Under the mountain. De enge man was mr. Wilberforce. Het gaat over een roodharige tweeling, Rachel en Theo, met paranormale gaven en over lichtgevende stenen met krachten. Over lange gangen, veel slijm, en afzichtelijke monsters.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou wat weer een rare min. dus plus van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja dat was echt heel eng toen! Mooi om nu weer terug te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

De enige echt spannende serie uit die tijd die ik me herinner is: Q en Q
Ik volgde het zelf niet (was er al "iets" te oud voor)
maar heb vaak gehoord dat het erg spannend en eng was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Q en Q was in de jaren 70, niet in de jaren 80.
Het ging over 2 vrienden, en er kwam geen 'gloeiend ei' in voor.
Het gaat dus niet om deze serie.