Waar kan ik het 'wees verschillig'-filmpje van de VARA vinden?

Het wordt na afloop van sommige VARA-programma's getoond en een bewerkte versie is soms te zien na het Pownews. Er is een man te zien die een taart snijdt en ook zegt: ''ja, we blijven goed opletten..'

Voor de echte deskundigen onder ons: misschien is er ook iemand die weet wie deze man is? Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik heb voor je gezocht, maar het niet kunnen vinden op de website van de Vara. Als ik jou was zou ik contact opnemen met de Vara: omroepVara.nl