Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je moet je dus eerst aanmelden bij de receptie van de studio. En de plaatsen staan van te voren al op naam gemeld. Heb ooit als fotograaf bij het NOB gewerkt, en het NOB is het productiebedrijf wat alle programma's opneemt of uitzend. Men zet ook de zitplaatsen op naam. Heeft dus niets te maken of je nou een knappe meid of een lelijkerd bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik weet eigenlijk nog niet wat het goede antwoord is, maar omdat je er gewerkt heb neem ik het maar aan.

Andere antwoorden (2)

Nee, dat zou geen gezicht zijn. De mensen die er een beetje apetijtelijk uitzien gaan naar de voorste rijen. De rest moet daar achter plaats nemen.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Je geeft het juiste antwoord!
Mijn ervaring is dat ze sommige mensen uitzoeken en die vragen om op strategische plekken te gaan zitten (die regelmatig in beeld zijn). Die mensen moeten vooral niet te opvallend zijn, want het gaat om de mensen op de voorgrond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding