De ster is een stichting die reclame verkoopt op de publieke zenders.

Sire is een stichting die idieële reclame maakt, dus spotjes voor bijvoorbeeld bewustwording van gevaren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zelf zeggen ze samengevat:

Stichting Ideële Reclame (SITE) probeert onderwerpen die voor de samenleving belangrijk zijn maar niet door andere partijen worden opgepakt, aan de orde te stellen middels reclame (bijvoorbeeld posters of reclame op radio of televiesie)

Stichting ether reclame (STER) is de marketing- en verkooporganisatie voor reclamezendtijd op de televisie en radio en voor reclame-uitingen op de websites van de publieke omroepen.

Toegevoegd na 2 minuten:
typfout: (SITE = SIRE)

Toegevoegd na 3 minuten:
NB. Ideeel betekent: zonder winstoogmerk. Ze maken de spotjes zonder er geld aan te willen verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De ster is commercieel en de SIRE ideeel