Op Comedy Central worden programma's onderbroken door andere programma's?

Gisteren zat ik naar Comedy Central te kijken (South Park, altijd leuk ;)) toen was er reclame, maar na de reclame begon een ander programma (die bekende cabaretier, ben zijn naam kwijt) ik weet zeker dat SouTh Park nog niet was afgelopen want ik kende die aflevering al. Dusja, waarom doen ze dat? een programma zomaar onderbreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ja heel vreemd, gisteren ook op RTL7... Een film met bankrovers en hoppa... Houdt zomaar op, en alleen nog maar van die achterlijke seksreclames op TV. Gewoon een hele domme botte fout.

Volgens mij maken ze gewoon dikke fouten. De kwaliteit wordt er niet beter op, naarmate er meer kanalen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze "loaden"dan per ongeluk het verkeerde segment .
ik heb ook wel eens 2 keer hetzelfde stukje gekregen of de volgorde 1-2-4-3
vooral comedy central is hier berucht om.

Toegevoegd na 37 seconden:
of ze doen het express omdat ze lollig willen zijn