Waar is dit opgenomen? Bij welke brug?

http://www.youtube.com/watch?v=5lb2QAjfNIk

Komt deze plek iemand bekend voor? Gezien de GTST vaak dichtbij de studio opneemt denk ik ergens in Noord/boven- Zuid Holland?

Ringvaart misschien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm leuke vraag beetje speuren op google maps rond om Aalsmeer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt iets op Zuid Limburg kwa omgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laats namen ze nog op in suriname, hoezo dichtbij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze nemen wel regelmatig wa top in IJmuiden/Velsen, alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik er nooit naar kijk

Het beste antwoord

Moeilijk te zien, geen enkel markant detail (gebouw, weg, verkeersbord). Stuur een mailtje naar RTL, die kunnen je het vast vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte ervaring, de redactie van RTL 4 mailt nooit terug, en die van GTST is behoorlijk traag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn onder de acteurs/actrices vast mensen die een eigen website hebben, wellicht kom je er op die manier achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal GTST wel mailen anders....
Die weten het wel als jullie het niet weten.
nadeel is dat ze laat terugmailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat ik geen reacties kan selecteren ;-)