wie weet waar dit liedje bij hoort

vroeger keek ik wel eens op nld3 en ik kan mij een vaag liedje herinneren, weet iemand wat ik bedoel.
de tekst was ongeveerd.

jaja ik ben zo ongelovelijk woest en kwaad.

gevonden

http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/jsp/villa-programmas/mediafragment.jsp;jsessionid=D3736D740F18C633195F82E3E84BA979?mediafragment=13680029&w=320&h=240&KeepThis=true&TB_iframe=true&width=330&height=400

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Was het een kinderliedje? Vast wel. Lijkt het op dit heksenlied? Ai, ai, ai ik ben zo heel verschrikkelijk boos Ai ai ai, oei oei oei, ik ben zo heel verschrikkelijk boos. Ik ben zo laaiend woest en kwaad. Jij akelig egeltje, ik leg je stekels in de knoop, als je nog een keertje lacht. Dan grijp ik al naar mijn toverstaf en is het mooi te laat. Eén enge toverspreuk en hahahahaha. Woest, woest, woest, ik ben zo heel verschrikkelijk woest. Ik ben zo kwaad, ontieglijk kwaad. Oei oei oei, ik heb de smoor erin !!! Ik ben ontieglijk, vreselijk kwaad. Ai ai ai, oei oei oei, ik ben zo heel verschrikkleijk boos. Ik ben zo laaiend woest en kwaad. Jij vieze oude pad, ik maak van jou een vette rat. Als je nog een keertje lacht. Dan grijp ik al naar mijn toverstaf en is het mooi te laat. Eén enge toverspreuk en hahahahaha. Toegevoegd op 25-05-2009 00:18:39 Is niet van Kinderen voor Kinderen. Was van 'Verhalen van de boze heks Oeioeioeioei!', geen enkel meer van te filmpje te vinden. Was van de VPRO.

om antwoord te geven op je hoofdvraag: dit liedje hoort bij een kwaad persoon...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100