hoe kan je smssen naar ''de onvergetelijke zondag'' en een winnaar onderin beeld zien als het niet live is?

bij de onvergetelijke zondag op rtl4 kan je een sms sturen en 10.000 euro winnen, maar het is niet live. maar toch komt er een winnaar onderin beeld te staan... hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De mensen van RTL kunnen zelf bepalen wanneer ze iets aan een uitzending aanpassen. Dat kunnen ze ook wanneer deze wordt uitgezonden.

Wanneer het balkje in beeld komt, plakt een mens van RTL snel de naam van de winnaar er in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat die tekst onderin later bijgevoegd kan worden. In het programma zelf zullen ze niet de naam van de winnaar noemen, hooguit zegen dat de winnaar "nu in beeld is"of iets van die strekking
anneliez
13 jaar geleden
Ze zeggen de naam van de winnaar niet in het programma. Dat komt er later "live" onder te staan, terwijl de rest niet live is.