wie weet de naam van deze (teken?) film?

Aan de hand van deze vrij vage uitleg
Ging over een piraat met een prins als vriend en hij moet een belangrijk boek redden/zoeken. Verder doet er een zeeheks/zeegodin mee en een grote inktvis. We denken dat het een tekenfilm was.

Het beste antwoord

Het is inderdaad een tekenfilm.

Sinbad: Legend of the Seven Seas

Nederlandse versie:

Sinbad: De held van de Zeven Zeeën
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
joepie, dat is hem inderdaad!! Nu ik het zie staan denk ik, dat ik daar nou niet aan heb gedacht maar ik kon er echt niet opkomen. en ik werd al wanhopig omdat hij er al bijna een week stond
+10 en veel dank

Andere antwoorden (2)

Ik kan het mis hebben, maar het eerste wat me binnenschiet is: Sandokan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Atlantis van Disney...