Wat is de waarde van stripboeken van Suske en Wiske?

Hallo,

Mijn vriend heeft veel boeken van suske en wiske.

1 van: het eiland amoras, ik weet dat die geld waard is maar hij is een beetje beschadigd en klein beetje ingeschreven.
Wat is die dan nog waard?

1 van: het eiland amoras de gouden collectie. Geen idee wat dat waard is.

En hij heeft ook een 7 stuks eerste druk strips. Wat zijn die waard?

En dan nog een paar andere edities.
Zie foto's.

Kunnen jullie mij vertellen wat ze waard zijn?

Picture for question
2.1K
Pieterke
een jaar geleden
Over het algemeen niet zo heel veel. Kijk eens op www.catawiki.nl daar worden er te koop aangeboden.
Pieterke
een jaar geleden
Maar zal van veel factoren afhangen.
ronron1212
een jaar geleden
De eerste 67 nummers zijn wel wat waard daarna niet veel.
StephanieK
een jaar geleden
Alleen op internet heb ik wel gevonden dat de serie van het eiland amoras wel 3000 tot 5000 euro waard kan zijn. Hebben jullie daar ervaring mee en waar ik het kan vragen of kan brengen ?
anneliez
een jaar geleden
Waard kan zijn ja, maar ieder vlekje of rimpeltje verlaagt de prijs al enorm. Google eens op boekenantiquariaat, en vraag het daar, maar reken je nog niet rijk
ronron1212
een jaar geleden
@Stephaniek er zijn geen series. elk boekje ie een ander verhaal. Het gaat om de nummeren heeft zijn eigen nummer.

Geef als eerste antwoord