Goku behaalde ssj2 ,3 in the otherworld na dat hij werd vermoord door cell.Kennen jullie /bestaan er videos van die transformaties in otherword?

en kennen julliie momenten waar goku over ziijn training waarin hij ssj 2,3 behaalde vooor het eerst over sprak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik herriner me geen ssj3 in the otherworld, de eerste keer dat ze het lieten zien was toen hij met de dikke buu vocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herinner*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn vraag is zijn er scenes die ze laten zien in dbz van de transformatie van ssj2 en 3 in otherwordl