Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is de Donald Duck zo duur????????

De prijs is nu alweer 2 euro voor een stukje papier.
Waarom is dit zo duur? 10 jaar geleden met dezelfde kwaliteit was het nog 75ct minder oid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site en de Donald Duck komen allebei van Sanoma. Misschien dat Dick Molman zelf het antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn kinderjaren kostte hij een kwartje (een kwart van een gulden, uiteraard)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Alles wordt duurder. Jij verdient verhoudingsgewijs ook veel meer dan vroeger, neem ik aan tenminste? Ook de kosten voor het maken van een DD worden duurder. Zo werkt het nou eenmaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donald Duck heeft een zeer grote groep vaste lezers, die het blad toch wel kopen. Onder de lezers zijn veel volwassenen, die deels uit jeugdsentiment het blad lezen. Deze mensen hebben genoeg te besteden, om het blad te blijven kopen.

Vind zelf 2 euro voor de DD ook veel geld. Toch lees ik hem elke week ( bij mijn broer, die abo heeft).
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Tja zo denk ik ook vaakm maar kijk wat je inkomen toen was en nu.
Overigens is duur een rekbaar begrip en sterk afhankelijk van je bestedingspatroon. Dus waarom, omdat alles duurder is en wellicht omdat je bestedingsruimte niet in dezelfde verhouding is toegenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bladen zijn niet meer te betalen. Jammer want ik lees ze graag maar soms vind ik ze echt te duur..

Toegevoegd na 43 seconden:
Een blad maken kost natuurlijk ook wel wat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles van disney is duur, de films ook! Dat komt omdat het een blijvend merk is dat niet daalt in populariteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo dan!!!! Dat is omgerekend ongeveer, 4 gulden...
ZO duur was de Donald Duck nog nooit!!!

Kijk, even een voorbeeldje

Salaris Toen Produkt Toen

FL. 2000,= 1 kg. Belegen Kaas FL. 10,=
------------------------------------------------------------------------
Salaris Nu Produkt Nu

Euro 1000,= 1 kg. Belegen Kaas Euro 10,=
------------------------------------------------------------------------

En dat is bij HEEL VEEL DINGEN!!!

Met je salaris ben je zowat gehalveerd...
En de prijzen zijn hetzelfde gebleven...alleen met een ander geld teken ervoor....

Dus...komt IEDEREEN de helft tekort....EN zo zijn we dus genaaid door de Euro...en diegenen die DIT bedacht hebben!!!

En zo gaat dit land ten onder!!!!!!!!

Terug met die GULDEN....EN HEEL SNEL NORMAAL GAAN DOEN!!!! zou ik zeggen.
Ik heb gezegd......Dank U.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding