Hoe vind je de boodschap van een strip? Zoals bij deze

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuke optisch/tekstuele puzzel. Waar heb je dit vandaan?
Amadea
12 jaar geleden
http://cartoonblog.weblog.nl/humor/cartoons-over-vissen/

Antwoorden (5)

Zou wel eens kunnen zijn: "Wie een kuil graaft voor een ander..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu je het schrijft, ja dat zou hem best wel eens kunnen zijn! Dank je wel
de jager is op zijn beurt ook weer de opgejaagde. Maakt in dit geval mensen bang door hen te laten denken dat hij een haai is, maar wordt zelf door en haai achtervolgd
12 jaar geleden
De fopper gef(l)opt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hier op gedoeld word. De gulden leefregel. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
12 jaar geleden
Je vind de boodschap door het uitgebeelde letterlijk te nemen. Ik zie hier 'boontje komt om z'n loontje'.