Gaat de Anime Bleach verder?

Ik had geruchten gehoord dat Bleach verder zou gaan wanneer Naruto is gestopt. Naruto is namelijk nu gestopt en er zijn nieuwe gegevens vrij gekomen over Bleach en over de hoofd karakter Ichigo.

Kan iemand mij vertellen of het werkelijk verder gaat en hoe het precies zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is helaas nog niet duidelijk.
De manga is nog bezig en zal ongeveer eind dit jaar eindigen.
Dus als je echt meer Bleach wil nu meteen kun je de manga kopen.
Als de manga afgelopen is kunnen ze besluiten een nieuw seizoen van Bleach te maken maar voorlopig is het nog steeds onduidelijk

Het beste antwoord

Vooralsnog blijven het geruchten. In de VS loopt de anime af, en er wordt gesuggereerd dat Studio Pierrot de anime eind 2014, begin 2015 voortzet. De studio zelf heeft dat echter nog niet aangekondigd.