Kun je in Nederland anderstalige Donald Ducks (strips) kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de strippockets of echt de bladen zelf?
Het blad komt vandaag de dag niet heel veel meer voor, in Scandinavië nog wel daar heet hij Kalle Anka, maar die zijn in Nederland niet in de winkel te verkrijgen, heel misschien via een verzamelaarssite ofzo...
In andere landen dan Scandinavië en Nederland is het vaak Mickey Mouse die een eigen blad heeft, niet Donald. Ik weet niet of je die bladen ook vindt tellen? (zitten verder vrij het zelfde in elkaar....een brievenbus, 1 hoofdstrip en dannog wat kleine strips van verschillende personage....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pocket of blad maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het zou mij meer gaan om de mogelijkheid een vreemde taal te leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn de Engelse Duckpockets die hier onder al een paar keer aangeraden zijn zeer geschikt voor (er zijn er op dit moment twee verschenen), maar voor andere talen wordt het lastig. In toeristische plaatsen zie je wel vaak stripboeken van Disney in het Frans, Duits en heel soms in het Spaans. Misschien is dat een idee?

Antwoorden (5)

Bij De Papieren Cirkel hebben ze duizenden Donald Ducks op voorraad, zie http://www.depapierencirkel.nl/. Maar er staat helaas niet bij of die ook in andere talen zijn. Via Contact op die site kan je een mailtje sturen.
Amadea
12 jaar geleden
jazeker:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/donald-duck-pocket-engels-02/1001004010930807/index.html
dit is denk ik meer vor kinderen,
ik weet niet precies wat je zoekt.
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/double+duck/Ntk/internat_books_all/Nty/1/N/8299+8292/Ne/8299+8292/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=233342
dit zijn ook engelse donaldducks, als geheim agent. Helemaal engels, zonder woordenlijsten ofzo.
dit is wel allemaal online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze hebben nu van die engelse donald duck pockets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja engelse en frans alle talen bij www.bol.com kan je kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds waneer zijn engels en frans alle talen? ;)
op www.bol.com

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/donald+duck+stripboeken/Ntk/media_all/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=1361

niet erbij wat je zoekt?

rommelmarkt/marktplaats is ook altijd nog een optie.