Hoe heet het kinderprogramma met een man met een mega puist op z'n hoofd?

Het was een programma bij Jetix, foxkids of cartoon network ofzo. Met ee broer en een zus die al het wraak gingen bestrijden. En de badguy was een mannetje met een hoofd als puist volgens mij of hij had een hele grootte puist boven op z'n hoofd.

Toegevoegd na 3 uur:
Het is een tekenfilm met een broertje en een zusje van een jaar of vier vijf geleden. Ik meen dat het programma niet zo lang op tv is geweest

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mikey mouse clubhuis?
totally spies?
terminator?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je had ook Fairly Odd Parents. Hiervan had "Elmer" een grote puist op zijn hoofd.

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien phineas and ferb?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heet Grossology en kwam vroeger op Nickelodeon en VT4 / VIER.
Echt een geweldige tekenfilm.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
Dit is het juiste antwoord, maar het is geen (losstaande) tekenfilm, maar een tekenfilmserie.