wanneer komt de twilight graphic novel deel 2 uit in het Nederlands?

want tot nu toe lagen ze alleen in het Engels in de boekenwinkel, en op internet kon ik ze ook eigenlijk alleen maar in het Engels vinden, en een paar Duitse. Voor de zomer begon heb ik het een aantal keer in de winkel gevraagd, maar zij zeiden allemaal eerst dat het in juni uitkwam en daarna in juli.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Deel 2 van Twilight (graphic novel) zal niet meer in het Nederlands worden uitgegeven door uitgeverij De Boekerij, omdat de verkoopcijfers van deel 1 onvoldoende zijn geweest.