Hoe heet die tekenfilm serie ook al weer?

Vroeger( +- 10 jaar) keek ik vaak naar een tekenfilm serie waarin een leeuw rondliep in een soort van ridderoutfit. En dit was ook nog eens een koning dacht ik. Daarnaast speelde het zich ver in de toekomst af. Want er waren vliegende auto's etc. Weet iemand toevallig om welke serie dit ging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha jeej:d die was leuk he !!!! Misschien kun je hem bij blokken of een toysarus intertoys oid kopen.. Ander via google een torrent zoeken maar das weer zo een gedoe..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op youtube daar staan nog een paar afleveringen in het nederlands.