Wat is een passage van een strip?

We moeten voor Nederlands een spreekoefening maken over een strip. En we moeten 'passages' zoeken/aanduiden die grappig zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Een passage is een deel van de strip. Dus je benoemd 1 of meerdere grappige plaatjes uit de strip.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
In de passage moet wel een bepaalde eenheid zitten, lijkt mij; het is niet een willekeurig deel van de stip: de verschillende plaatjes hebben iets overeenkomstig. Er wordt bijvoorbeeld een aanleiding gegeven voor een bepaalde grap in een eerste plaatje, waarna de grap volgt in een tweede plaatje en er in een derde plaatje teruggekomen wordt op de grap. Daarna gaat het hoofdverhaal van de strip verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, dit is een goed voorbeeld.