Er was vroeger een tekenfilm op tv met witte hoofdpersonen, wat is hier de naam van?

Het was een serie. De hoofdpersonen hadden witte, ovale hoofden, en er was iemand met een grijze lange jas en hoed, de hoofdpersonen woonden in een soort houten toren. In de intro zweefden ze op wolken en speelde er een deuntje dat op walk of life van dire straits lijkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Amadea
10 jaar geleden
Hoe lang geleden is "vroeger" voor jou?

Het beste antwoord

Als Het goed is heet het Moomins
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is het
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
moest ik ook meteen aan denken. Leuke serie! plusje

Andere antwoorden (2)

Casper het spookje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tita tovenaar.. Voldoet aan die omschrijving.