Is er 1 stripboekenreeks van Prins Valiant?

Ik heb namelijk wat Valiant stripboeken waarvan er een paar
een harde kaft hebben en een paar zijn er van de vivo reeks (met zachte kaft). Nou wil ik die serie uitbreiden en ik vraag me af of bijv. nummer 15 van 'de harde kaften' aansluit op de nummer 14 van de Vivo reeks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik kan je hier niet een direct antwoord op geven. Op de website van Stripwinkel De Stripaap in Enschede staan heel veel Valiant uitgaven van de Silvester, Semic, Nooitgedacht en Vivo. Misschien kun je hieruit afleiden of het bij elkaar aansluit. En anders zou ik contact met de winkel opnemen 053-4305261