Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een tekenfilmserie uit mijn jeugd die op Ketnet kwam, ergens tussen 1997-2003 ongeveer. De serie ging over ridder Lancelot van de ronde tafel?

De serie speelde zich -soms- af in een kasteel (dat van Koning Arthur?). Ook Guinevere kwam erin voor.
Ik dacht de naam van de serie ook iets was als 'Lancelot', 'Camelot' of 'Arthur', maar ben niet zeker. Iemand die de naam weet van deze serie of waar ik ze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Koning Arthur en Ridder Lancelot, uit 1981. Een Australische komische tekenfilmserie gebaseerd op de legende van koning Arthur en de ridders van de Ronde Tafel. Oorspronkelijke titel: Arthur and the square knights of the Round Table.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Dit is het waarschijnlijk niet, maar ik waag het er toch op: Ivanhoe The King's Knight.

Ik weet niet of het op Ketnet kwam, maar het kwam zeker wel op Cartoon Network. (heel vroeg in de ochtend)

Toegevoegd na 35 minuten:
Of is het misschien prins Valiant?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding