Waarom eindigen alle zinnen in de donald duck verhalen op een uitroepteken?

En waarom zijn bepaalde woorden in hoofdletters getypt? Valt me al een tijdje op...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is toch veel leuker, het staat ook zo stom met een punt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is denk ik wel het stomste antwoord wat ik ooit gehoord heb...sorry

Antwoorden (1)

Omdat Donald Duck niet praat maar snatert (schreeuwt). Bij de hoofdletters snatert hij nog harder!

Raarder is dat DD altijd in zijn blote kont rondloopt en als hij gaat zwemmen een zwembroek aandoet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft totaal niets met het 'snateren' te maken. Dit gebeurt in vrijwel elke strip. Sla maar eens een 'Suske en Wiske' open. Die snateren trouwens helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar de vraag ging NIET over Suske en Wiske.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag ging idd niet over suske en wiske maar wel of de dd. En daarin staan meer verhalen dan die van dd. Je antwoord vind ik ook onbevredigend want de hoofdletterwoorden staan ook vaak in situaties waarin niet geroepen of geschreeuwd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat dd in zn blote kont loopt, daar is al vaker over gediscuseerd op internet:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een artikel over iemand die daar een scriptie aan heeft gewijd:
http://universonline.nl/2009/10/08/accountancytoppers-bijeen-in-tilburg/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je 'ikkeniewete' ;-)