Kent iemand nog de tekst van het boekje Meneer Doodsbenauwd?

Eind jaren 70 zijn er boekjes te koop geweest bij Albert Heijn: de meneertjes boekjes. Met name van het boekje Meneertje Doodsbenauwd zoek ik de tekst. Inmiddels zijn de boekjes opnieuw uitgegeven begrijp ik, er zijn nu ook mevrouwtjes-boekjes. Maar dit boekje vind ik nu nergens meer tussen.
Herkent iemand dit verhaal en heeft iemand misschien de tekst. Helemaal te gek als het boekje zelf ergens in de aanbieding is, maar ik ben al tevreden met de tekst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je een google doet op "meneertje doodsbenauwd" dan krijg je o.a. de link uit de bron.
Er staan plaatjes bij van het boekje. Verder weet ik niets van degene die het te koop aanbiedt en heb ook geen details bekeken.
Via Bol.com en de Slegte worden soms ook tweedehands strips en collector-items aangeboden. Het loont wel om even de prijzen te vergelijken. Soms worden er ook nieuwe drukken van een boekje uitgegeven en dan is het jammer om heel veel geld uit te geven voor een 1e druk als het alleen bedoeld is voor de tekst.

Ik heb zelf bepaalde strips online gevonden, maar dat is een toevalstreffer. Dan is er iemand die dat online heeft gezet via een eigen blog of zo.
Maar het boekje zelf is te koop en verder met de tips vind je elders ook nog.

Veel plezier ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: Is nog niet te koop aangeboden zie ik.

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien dat degene die dit heeft staan op de site zo vriendelijk wil zijn om de tekst te geven.

Ik heb wel bij de Slegte online een aantal andere boekjes zien staan. Zie de 2e bron die ik heb toegevoegd.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bol.com heeft er ook nog 3 andere staan toen ik keek. Zie de 3e link.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ze hebben ook nog boekjes die nog binnen moeten komen, maar ik vraag me af of dit dezelfde zijn of dat het nieuwe uitgaven zijn.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ze zijn allemaal van dezelfde schrijver, maar verdere details over de uitgaven moet u zelf maar even bekijken. Ik ga zelf altijd naar de winkel als ik boekjes koop, maar ze zijn nog wel te koop.

In een bibliotheek heb ik ook een film gevonden.