Vroeger was er een kinderfilmpje dat volgensmij elke dag werd uitgezonden op nl3. Het begon met een mannetje van klei (?) en iets met een munt.

Er was een kasteeltje en twee kinderen en een spin. Er werd dan een verhaaltje verteld. De spin had volgensmij altijd sokjes of rolschaatsen aan. Weet iemand om welk filmpje dit gaat? Mijn broertje en ik keken er af en toe naar, en nu vragen we ons af hoe het eigenlijk heette. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

kan het zijn dat je dit bedoelt:
Het liegebeest, zie link
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, deze is het niet.