Waar kan ik de tekenfilmserie Nathalie vinden of verkrijgen.

Het is een tekenfilm van vroeger over een meisje dat door haar moeder werd achter gelaten op een boerderij bij haar grootouders. Meer kan ik me niet zo goed meer herinneren. Maar is dat uberhaupt ergens verkrijgbaar op dvd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hey leuke tekenfilm was dat!

Antwoorden (2)

Volgens de bron pas in september 2010 op DVD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wordt ie te koop aangeboden voor 7,50.

http://www.speurders.nl/overzicht/muziek-en-films/dvd-teken-en-animatiefilm/nathalie-tekenfilm-van-vroeger-op-dvd-67486277.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Goed gevonden! Maar is het wel het origineel? Ik zie op de foto namelijk nergens iets in de geest van een streepjescode o.i.d....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan best zijn dat het niet echt origineel is.
In jouw link staat: "de afleveringen 1 en 2 zijn op een video uitgebracht en deze wordt soms op advertentie- en veilingsites te koop aangeboden."
Van een video kan iemand een DVD maken.