Avatar the last airbender
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Alle Disney-films zijn wel leuk.

Best of the best blijven uiteraard de smurfen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Monsters versus Aliens"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niels Holgerson, zal altijd tot de verbeelding van kinderen spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wall-E! Een lieve film met een mooie boodschap en ook erg leuk voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De laatste die wij met de kinderen hebben gezien is Bolt. Die was erg grappig. Verder vind ik alle Pixar films leuk. Mijn dochter kijkt naar alle barbie films (2 keer per dag). Het is nogal subjectief dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
monsters and co.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Madagascar en Kungfu panda
(de serie "the penguins of madagascar" is ook geweldig")
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dunderklumpen. Is een zweedse tekenfilm en gewone film door elkaar. Een klassieker. Ook leuk voor volwassenen.

Toegevoegd op 07-06-2009 01:13:48
uit 1974
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The incredibles computer geanimeerde film uit uit 2004. Ook voor volwassen wel leuk.. was de meest verkochte film van 2005.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lion King,Nemo,en Shrek vind ik persoonlijk heel mooie en ook nog educatieve tekenfilms voor kinderen.Ik heb als volwassene ook naar ze gekeken en het zijn films met een
positieve boodschap.