Stel je voor, je mag een rol spelen in een film, als stripheld?

Welke stripheld is jou op het lijf geschreven, welke karaktereigenschappen kun je gebruiken om de rol te spelen. Welke uiterlijke kenmerken zou je kunnen gebruiken bij deze rol?
Ik ga me inschrijven bij een castingbureau en zoek
wat inspiratie!

Weet jij het antwoord?

/2500

zonder enige twijfel: Guust Flater... Toegevoegd op 04-06-2009 17:36:17 Karakter eigenschappen: - Heel handig met elektronica - Lui - Grote klungel - Gek op z'n kat en andere huisdieren - Gek op apart (zelf bedacht) eten Toegevoegd op 04-06-2009 17:39:49 http://nl.wikipedia.org/wiki/Guust_Flater

Obelix

ckerweten astrix! sterk grappig en knap ;)

Ha, die Classe1306; Ik ben wat huiverig als stripfiguren in een film met 'levende' acteurs in beeld worden gebracht, dus misschien is het maar goed dat ik me niet voor de casting van Stephen Speilberg's Kuifje-verfilming heb ingeschreven. Niet dat ik op Kuifje lijk, maar een rol als Haddock leek me nog wel wat.

Peggy Lucas, ze stond vroeger in de Tina. Ze was heel verlegen (net als ik) En haar vriendin was en had alles wat zij niet had. En altijd verliefd op de jongens, die onbereikbaar waren. Haha, dat komt me zo bekend voor. De verhalen waren erg leuk en herkenbaar.

Doe mij maar Dagobert Duck. Lijkt me best leuk om eens heerlijk in het geld te kunnen zwemmen. En zeg nu niet dat geld niet gelukkig maakt, want zonder geld ben je ook nooit gelukkig.

Dat is lastig meeste is al verfilmd. Ik zou de rol van Violator in de film spawn wel willen spelen. die strips series en film zijn best wel duister maar tegelijkertijd ook erg spannend. violator is alleen de enige die nog iets van (sadistische) humor heeft. het lijkt me wel een uitdaging zijn rol. helemaal geweldig zou het zijn als er nog een bonus scene is waarin catwoman en wonderwoman langswippen om een breezertje te drinken en anders "jubei" uit ninja scroll. Toegevoegd op 04-06-2009 19:01:52 __ __ l l_l l l _ AVE A NICE l__l l__l ___ l ' . l D i l.___, 'AY !

mevr incredible

Sowieso Johnny Bravo

Rambo hij is mijn held

Garfield: Eten, slapen, cynisch zijn, koffie drinken, spinnen doodmeppen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100