Sinds maandag 4 december kan ik 's nachts via de ether geen NPO-radiozenders meer ontvangen. Via de kabel kan nog wel. Waarom en hoe lang nog?

Ik woon in het noorden van het land. Heeft het te maken met de ons opgedrongen overgang naar digitale radio, vraag ik me af, en ook of de radiozenders 's nachts wel op een digitale radio te horen zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Radio
3.6K

Antwoorden (1)

's Nachts wordt deze week onderhoud gepleegd.
Dit duurt nog tot en met morgen (8 december).
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor het antwoord, Simon! Gelukkig is er overmorgen weer als vanouds mooie nachtradio op NPO 1.