MN8 is de naam van een Britse R&B-band. Betekent MN8 iets (en zoja, wat?) of is het net zo'n naam als Krezip (die ook niets betekent)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Naar mijn idee moet je dit uitspreken als "Emenade", maar betekent dat iets?

Toegevoegd na 4 minuten:
http://en.wikipedia.org/wiki/MN8

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krezip betekend wel wat! Ze hebben het woord perzik door elkaar gehusseld.
Antoni
13 jaar geleden
Dat "Krezip" dezelfde letters heeft als "perzik", betekent niet, dat het woord "Krezip" een betekenis heeft.

Het beste antwoord

Emanate betekent uitstralen, zenden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Emenate betekent ''uitgaan'' of ''uiten''. Die laatste lijkt me misschien wel een goede mogelijkheid, omdat ze in hun muziek hun gevoel uiten.

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik bedoel ''emanate''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb op divers sites gekeken, maar geen betekenis van de naam kunnen vinden, tenzij je phonetisch uitspreekt kan dat idd uitstralen betekenen. Krezip is een anagram van perzik,dat hebben de bandleden bij de oprichting verklaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antoni
13 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Wat je aangeeft, ja, dat bedoelde ik. Je moet het uitspreken, maar hoe schrijf je het uitgesproken woord: "Emenade" of "emanate" of nog anders? Ik ben er intussen, door de eerder gegeven antwoorden, achter hoe het waarschijnlijk is bedoeld.
Antoni
13 jaar geleden
De "duim omlaag" is overigens niet van mij.