Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hef zegt: ''eten niet goed'' wat betekent dit?

Hef zegt in z'n liedje luie mannen: ''Ik vind het zielig voor die rappers want ze eten niet goed''.
Wat bedoeld hij met ''eten niet goed''?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat ze ongezond eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik.ken dat nummer niet maar misschien bedoelt ie dat ze niet sterk zijn, dat ze niet echte mannen zijn of zo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij bedoelt dat er genoeg rappers zijn die beroemd willen zijn, maar het niet worden. Hierdoor hebben ze amper inkomsten waardoor ze niet goed kunnen eten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Letterlijk niet goed kunnen eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hef zegt dat hij het zielig vindt, en later in de track zegt hij: "Iedereen is skeer, de schulden worden meer." Hij heeft medelijden, ze hebben weinig te eten: ze zijn "skere".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik de tekst in z'n geheel goed begrijp dan gaat het over jongens die niet naar school gaan en/of werken, maar liever lui zijn en jointjes roken. Gevolg van cannabisgebruik kan o.a. zijn het krijgen van vreetkicks: zin in eten. Dat zal dan waarschijnlijk geen gezond verantwoord eten zijn. Zo werken ze zichzelf nog meer in de nesten.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding