hoe komt het dat de nederlandse DJ's steeds zo massaal en hoog op de lijst van hetbritse Britse muziektijdschrift DJ terecht komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Afgaand op de noteringen in de wereldwijde dancecharts, dat zijn lijsten van platen die in clubs van Berlijn tot Los Angeles een hit zijn, is momenteel bijna een kwart van Nederlandse bodem.
Dit betekend dus als je als DJ zijnde een hit hebt je natuurlijk sneller gevraagd word om te draaien en dus steeds bekender word.

Lees onderstaand stukje maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De Nederlandse DJ's staan niet alleen hoog in de Britse lijsten, ze staan overal ter wereld hoog. In de top 10 van de op het moment staan er 4 Nederlandse DJ's bij. Men vindt dat ze goede muziek dancemuziek maken en daar ben ik het helemaal mee eens :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel arrogant gezegd: Wij Nederland hebben gewoon veel goede DJ's die wereldwijd beroemd en goed is op ook de wereldranglijsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is de Nederlandse cultuur, mentaliteit, vrijheid en internationale gerichtheid een goede voedingsbodem voor DJ's om dusdanige muziek te maken en te laten horen dat deze wereldwijd aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederlanders hebben gewoon goede smaak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bedoel je: arminvanbuuren.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of:
www.arminvanbuuren.com