Hoe kan ik muziek op mijn Samsung Star zetten?

Heb een kabeltje, maar ben verder een grote leek. Heb ook geen muziek op mijn computer staan, dus help me alsjeblieft:). Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :) ja als je het niet heb kan je het er ook niet op zetten.
download ergens Limewire dan kan je teminste al wat muziek downloaden, of je gebruikt Bitlord en wat torrent sites bijv: www.torrentz.com ( dit is iets moeilijker maar als je het door heb is er niks aan )

Antwoorden (3)

Heb je een geheugenkaart?

www.mp3bear.com daar kan je gratis liedjes vandaan halen!

Als je een geheugenkaart hebt moet je eerst naar instellingen (op je mobiel) -> telefoon -> pc verbindingen -> massaopslag

Als je nu je mobiel via de usb kabel met de computer verbind kan je alles zo naar je geheugenkaart kopieëren

Toegevoegd na 1 minuut:
Open gewoon allebij de tabbladen 1 van je mobiel en 1 van je muziek op je pc (dit moet je op je pc zetten anders lukt het niet)

en sleep gewoon de muziek (icoontjes) van he muziek naar je telefoon tabblad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat ook gewoon via de Samsung pc suite ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download limewire, en als het goed is heb je een cd meegekregen met de samsung star, daar staat een programma op waar je alles mee kunt beheren op je star.
als je dat programma niet hebt kun je ook als je je telefoon aansluit en kiest voor map openen of naar mijn computer gaan en de map daar openen, en kan je rechtstreeks vannuit je limewire je muziek naar je telefoon slepen