Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden er op Bol.com maar een aantal bekende Jackson 5/Jacksons albums verkocht, inplaats van allemaal?

Telkens als ik op Bol.com kom, zie ik allerlei albums van J5/Jacksons, de allerbekensten. Maar de minder bekenderen (ik wil de collectoritems) zijn echt lastig te krijgen. Waarom is dat zo??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
661

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het doel van Bol is om dingen te verkopen en winst te maken. Als ergens weinig vraag naar is dan is het gewoon te duur om deze albums op voorraad te houden voor de verkoop. De Amerikaanse markt is veel groter, dus bijvoorbeeld Amazon.com kan een veel grotere collectie aanbieden.

Maar voor echte collectors item moet je moeite doen (dat is juist het leuke daarvan, jij hebt iets bijzonders waar iemand anders niet of heel moeilijk aan kan komen) en moet je bijvoorbeeld rommelmarkten afstruinen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je beter voor de collectors items bij eil.com kijken als die t niet hebben bestaat t niet, alleen een nadeel, het is niet goedkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je al gekeken bij de 2e hands advertenties van bol.com.
vaak is het ook zo dat als je een mail stuurt dat ze dan zoeken wat je mist, en dat ze het evt ergens anders bestellen om het te verkopen via de site.

succes met mailen, dan komt het er echt, ik heb dat nu 2 keer ervaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding