Hij leeft in onze harten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarschijnlijk zit ie bij JFK op de koffie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoorde laatste dat hij op de koffie kwam bij JFK
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aha ...thank you very much ...!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neen, Elvis overleed op 16 augustus 1977 in Memphis in de badkamer van zijn huis Graceland , officieel door een hartstilstand, maar later zou na autopsie blijken dat zijn lichaam sporen van meerdere soorten pillen (poly-farmacy) bevatte. Vermoedelijk was er sprake van een overdosis van door zijn arts voorgeschreven medicijnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit blijft altijd een mythe... Vele mensen geloven dat hij gestorven is aan de hand van zgn. feiten. Andere zeggen dat hij nog leeft en momenteel rondzwerft door Amerika, langs de Route 66.

Zo schrijven vele in de media op internet en tv en wordt er druk op diverse fora gediscussieerd over het punt dat Elvis nog leeft!

Citaat van internet:
Elvis is niet dood.
Zo lees je wel eens een artikel over een serveerster van een wegrestaurant aan de Route 66. Zij vertelt, dat Elvis gewoon trucker is en zelfs "love me tender" voor haar heeft gezongen.

Ook omdat veel jongere mensen Elvis niet hebben meegemaakt, blijft het voor de jongere generatie een interessante Mythe om te geloven dat hij nog steeds leeft.....

BTW, lees het doch interessante artikel in de bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit blijft altijd een mythe... Vele mensen geloven dat hij gestorven is aan de hand van zgn. feiten. Andere zeggen dat hij nog leeft en momenteel rondzwerft door Amerika, langs de Route 66.

Zo schrijven vele in de media op internet en tv en wordt er druk op diverse fora gediscussieerd over het punt dat Elvis nog leeft!

Citaat van internet:
Elvis is niet dood.
Zo lees je wel eens een artikel over een serveerster van een wegrestaurant aan de Route 66. Zij vertelt, dat Elvis gewoon trucker is en zelfs "love me tender" voor haar heeft gezongen.

Ook omdat veel jongere mensen Elvis niet hebben meegemaakt, blijft het voor de jongere generatie een interessante Mythe om te geloven dat hij nog steeds leeft.....

BTW, lees het doch interessante artikel in de bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yes he does!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jail house rock
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hij leeft, maat toch ook niet.
Hij is al gestorven maar leeft voort in gedachte's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Na een Elvis meeting in Rotterdam, jaren geleden, heb ik samen met een kameraad een hele nacht doorgebracht op de hotelkamer van Elvis' vriend en muzikant van het eerste uur Charly Hodge.
Behalve gitarist was hij ook een tijdlang Elvis' kapper op Graceland.
Tijdens onze gesprekken kwam uiteraard ook diens dood ter sprake.
Hij verzekerde ons dat Elvis' echt overleden is, en dat hij de eer had om Elvis' haar te fatsoeneren alvorens hij opgebaard werd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elvis didn't die, he just went home
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, leven niet maar bestaan wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al zou zijn dood in scene gezet zijn dan was hij ondertussen wel overleden , en gezien zijn leeftijd echt geen trucker meer zijn....