Hoeveel kostte een kaartje eigenlijk om naar Justin Bieber te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMG!!! zijn er mensen die er geld voor over hebben dan????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet, ik zou er nog niet heengaan als ik geld toe kreeg ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens ronald!

Antwoorden (6)

Er zijn d'r die daar honderd Euro's voor betaald hebben....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet precies iets van 70 euro ofzoo, kan ook minder zijn. Ik was naar Taylor Seift, da was 42 euro, Justin Bieber was wel duurder sowieso maar niet heel erg veel meer. Als je doorverkochte kaartjes koopt is al snel 200 euro :) Daarom moet je er dus snel bij zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de krant stond een verhaal van twee meisjes die 185 euro per kaartje hebben betaald voor rij 9. Dat is bijna vooraan.
13 jaar geleden
Onbetaalbaar?
-not-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand die er 70 euro voor betaald heeft, geen idee welke rij ze had...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Ahoy Rotterdam was dat ongeveer 33,- of 55,- het werd ook al in driekwartier uitverkocht