Welke muziek stroming zou van jou op mogen houden met bestaan?

ik ben naar het programma ''fans'' aan het kijken over Koos Alberts....ik begrijp het niet...die muziek...wat jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Het Nederlandstalig levenslied mag wat mij betreft in de gehaktmolen en daarna door de wc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit je gehaktmolen in de wc legen, daar kan je een lelijk verstopt riool van krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!

Andere antwoorden (11)

Rap: gaat zo snel en zoveel slang dat ik geen idee heb waar ze over rappen.
Dixieland bandjes: De banjo bezorgt me al jaren kriebels.
Death Metal: SSSSAAAATTTTAAAANNNNN. hmmm. sterke tekst

Voor de rest kan ik eigenlijk wel iedere muziekstroom min of meer waarderen. Erg afhankelijk van mijn stemming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
death metal is soms wel lekker hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
death metal is soms wel lekker hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stevige rock en metal kan ik waarderen, maar Death echt niet. Ben overigens (nog in mijn lopende periode) naar een death metal concert geweest, gewoon om even te proeven. Dat was wel erg gezellig (en inspannend).
Geen enkele, want dat zou ik egoïstisch vinden. Zo vindt ik niks aan house of rave of techno e.d. Maar van mij mag het blijven bestaan, daar het heel veel mensen hetzelfde plezier geeft zoals mijn favoriete muziek dat mij geeft.

En zoals Doe Maar ooit eens stelde: Er zit een knop op je TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je begrijpt dat ik bedoel met ''ophouden met bestaan'' probeer te vragen waar je een hekel aan hebt he?...of niet?....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard dacht ik dat, maar zo stelde je je vraag niet. Ik hoop verder dat jij begrijpt dat, ondanks dat ik "geen enkele" antwoordde, indirect toch antwoord heb gegeven op je indirecte vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Ik kan bijna alles waarderen, van klassiek tot trash metal, house, hiphop.
Maaaaar wat ik echt helemaal niets vind is die geimproviseerde jazz.
( ondanks dat het muziektechnisch andere genres ver overtreft )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen, als zolang mensen maar positieve energie uit muziek halen vind ik het best. Al zal ik bij bepaalde muziekstromingenn niet rouwig zijn als die verdwijnen. Enkele voorbeeldenn; gangstarap, het levenslied (behalve als er echt nagedacht over de tekst, dan kan ik het wel waarderen), nl wannabe rappers (de ali-b's van deze wereld), hardcore, heavy metal, popmuziek en sky radio muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
black metal!
http://www.youtube.com/watch?v=g5NSvtWirS4

Toegevoegd op 16-05-2009 22:30:07
als drummer kan ik sommige nummers wel waarderen.
maar ik had een paar dvd gezien met concerten en docu's daarover gaat wel erg ver af en toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet echt een muziekstroming in gedachte die zou mogen stoppen...

Wat me een jaar of 15 terug wel verbaasde:

Ik had op mijn shirt geknoeit en was al bijna te laat voor een sollicitatie gesprek. Ik vlucht een winkel in en ruk een leuk fleurig gekleurt shirt van zo'n kleerhanger...

Ik werd niet aangenomen. Bij doorvraag bleek het te gaan omdat op het shirt bijna onleesbaar 'Australian' stond. En dan heb ik het dus over de tijd dat de 'gabbers' berucht waren...

Ik heb het shirt overigens nog steeds...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rap.
Onverstaanbaar snel gemompel dat zich grotendeels schijnt bezig te houden met drugs, geld en chickies...
Niet aan mij besteed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk detail: Het wereldrecord rap staat op 921 woorden in 1 minuut... Dat is pas snel C4th...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel coupletten van "Ik heb een potje met vet" kan dan in 1 uur gerapt worden???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil het niet weten...
Hoewel ik het Potje met vet beter kan hebben dan zo'n rap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ I am Back
Leuke vraag!
hahaha fans is echt wel een uiterst voorbeeld, ik vind dus ook dat het niet kan stoppen, die arme jongen (iq78) heeft dan helemaal niets meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luisterde vroeger naar Anarcho-punk (Crass, Conflict, etc). Dat was voor velen geen muziek, maar herrie van schreeuwende mannetjes. Dat heeft me wel in laten zien dat iedereen het recht moet hebben 'zijn' muziek mooi te vinden, zolang ze anderen er maar niet mee storen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Punk was voor mij muziek van mensen die geen muziek konden maken maar dat wel absoluut wilden.
Deze vorm heb ik nooit gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hardcore.

Al dat gebonk, en je wordt er ook nog is doof van.