Als de Toppers straks falen zouden ze dan eindelijk het zelf inzicht krijgen dat ze niet zoveel voorstellen?

Dat het dus duidelijk voor ze wordt dat ze wereldberoemd zijn maar slechts in Nederland?
En dat het wellicht wel eens zou kunnen tegenvallen met hun kwaliteiten en capaciteiten?

TOEVOEGING:
Dat deze heren de Arena een paar keer vol hebben gekregen zegt mij niets. In de Arena kunnen zo'n 50 duizend mensen. Stel 5 keer de Arena vol = 250 duizend mensen dat is van 17 miljoen Nederlanders slechts 1,5%.

Gelukkig bepalen die 1,5% niet wat de overige 98,5% van de Nederlanders goed moeten vinden. Toch ontkom ik niet aan het gevoel dat de Toppers hier een andere gedachte bij hebben, gezien de grootheidswaanzin om te denken dat ze als Toppers een serieuse kans maken het Eurovisie songfestival te winnen :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (15)

Ik denk eigenlijk dat dat zelfinzicht er al wel is, maar dat ze nu nog in de ontkenningsfase zitten.. Gordon's roze wolkje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van wel.
Als er daar in Rusland een demonstratie van homo's worden neergeslagen en ze zullen het niet doen zal dat niet direct opvallen.
Het zijn de toppers maar, who cares.
Als het nou 3 mooie meiden waren gweest had het enigszins indruk gemaakt.
Maar 2 dikke homo's en 1 dikke hetro zullen het verschil niet maken denk ik.

Toegevoegd op 12-05-2009 09:48:17
sorry,
Ik vind dat 1 dikke homo en 2 dikke hetro's :P het verschil niet gaan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daarvoor zitten hun enorme ego's te veel in de weg. Ze zullen de schuld geven aan alles en iedereen, behalve aan zichzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra jij meer mensen in een stadion krijgt als de Toppers (ik ben zelf ook geen fan), mag je beoordelen of ze 'zelf inzicht' moeten krijgen of 'niet zoveel voorstellen'.

Je vraagstelling (wederom) is erg ongenuanceerd, gekleurd en dan ook geen 'goeie vraag' (helaas kun je geen 'GEEN goeie vraag' aanklikken).

Je vraag heeft slechts narcistische waarde en geen antwoord zal je waarschijnlijk tevreden stellen (behalve: ja je hebt gelijk).

Iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren en er blijken mensen van de Toppers te houden, zoals er ook mensen voor Wilders stemmen. Dus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welnee, het zal aan alles liggen behalve aan hun. Trouwens zonder die Joling er bij is het helemaal niks.... de Floppers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de Toppers falen zullen ze gewoon net als ieder jaar zeggen dat het songfestival niet meer om de liedjes draait maar om de acts. Ik vrees dat Nederland überhaupt nooit meer in de finale van het songfestival zou staan, laat staan hem ooit zal winnen.

De Toppers hebben op zich goeie kwaliteiten. Anders zouden ze nooit zo vaak de Arena uitverkocht hebben. Daarbij hebben ze ieder toch al aardig wat hits bijelkaar gesprokkeld. Over muzieksmaak valt nou eenmaal niet te twisten. Wat jij bagger vindt kan een ander geweldig vinden.

En ja, natuurlijk heb je gelijk dat ze alleen maar beroemd zijn in Nederland en daar buiten niet. Is dat zo erg dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat ze dat zelf al weten. Het zijn ook geen goede zangers maar vooral goede entertainers. En entertainen kunnen ze blijkbaar wel goed van ze trekken volle stadions. Overigens zijn er maar heel weinig Nederlandse artiesten die echt wereldberoemd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is raar om te zeggen maar deze drie figuren komen bij mij over als wereldvreemd en zeker niet als wereldberoemd (ook in Nederland niet). Meestal zijn wereldvreemde mensen een ander soort personen, maar wat ik allemaal van de Toppers zie, gaat mijn pet te boven. Goed dat er een Tros is, denk ik dan maar.
De wereld gaat misschien toch aan ijdelheid ten onder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het typisch dat je over de Toppers valt, terwijl je niet over de artiesten zelf valt. René Froger heeft al de nodige albums op naam staan en menig stadion vol gekregen. Wat Gordon nu precies al die jaren doet is mij tot op de dag van vandaag volstrekt onduidelijk. En Jeroen vd Boom komt net kijken in die wereld...

En ik welk opzicht zullen ze dan falen? Dat ze geen eerste worden? Dat ze niet in de top 5 zitten? Dat ze niet in de top 10 zitten? Dat ze ergens onderaan bungelen? Dat ze de finale niet halen?

En dan ben ik geen Songfestival fan, ondanks er een paar leuke nummers uit voort gekomen zijn. En wie zegt dat ze dit zelfinzicht niet hebben?

Wat is nu je statement in je vraagstelling? Want dat mis ik...

Want ik kan je zo 50 artiesten opnoemen, waarvan ik vind dat de kwaliteiten en/of capaciteiten erg tegen vallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat het songfestival een goede maatstaaf is voor het talent. Het is meer om aan te geven of je een goeie buurman bent; "We from the Ucraine give Russia 12 points because we like your gas!"
Ik heb zelf geen oordeel over de toppers...ik mag zeggen dat ik ze nog nooit heb horen zingen.... Maar van wat ik van hun lees krijg ik een beeld voorgeschoteld dat zij er niet wakker van zullen liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je als trio de ArenA diverse malen vol krijgt doe je het echt wel goed hoor. Goed, de kaartjes waren via een supermarkt met redelijk veel korting te krijgen, maar toch.
Welke artiest of groep is groot geworden met het songfestival de laatste jaren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij weten ze zelf ook wel dat ze weinig kans maken. Door zoveel mogelijk kitschy en overdreven uiterlijk vertoon proberen ze in ieder geval op te vallen.
De ingetogen en onopvallende Nederlandse deelnemers
van de afgelopen jaren waren in ieder geval geen succes.

Niemand kan toch beweren dat het nog om de beste zanger/zangeres of groep gaat de laatste jaren.

De puntentelling moet sowieso op de schop. Als Turkije
12 punten van Duitsland krijgt, is dat uitsluitend vanwege de grote Turkse gemeenschap in Duitsland die op Turkije
(zichzelf dus) mag stemmen om nog maar te zwijgen over
de Oostblok-buurtjes die elkaar opeens zo aardig vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder zn ding hoor en ik wil de toppers helemaal niet afkraken, maar ik denk dat ze geen schijn van kans maken.
En het inzicht zal uitblijven ben ik bang.
Ze stellen toch ook niet zoveel voor ?
Ik bedoel, maken ze nuttig binnen de maatschappij ? Voor mij niet hoor.
Nee zulke grote ego's krijg je niet klein ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat zij tot dat inzicht komen. In principe zijn het domme mensen, die op een slimme manier geld weten te verdienen met gekopieerde liedjes van anderen. De kwaliteit is zeer laag, maar doordat het publiek grotendeels alles zelf zingt, vermaken zij zich en zeggen een leuke avond te hebben gehad. Hierdoor hebben de Toppers bij dit soort publiek een naam opgebouwd en zijn ze niet van plan om hun goudmijntje op te geven. Ze weten zelf ook wel dat het allemaal niks voorstelt, maar je moet natuurlijk nooit je eigen ramen ingooien.
Daarnaast gebruiken ze de Toppers veel te veel om hun homofiele neigingen op af te reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze geen schijn van kans maken op het songfestival.