Als de Toppers straks falen zouden ze dan eindelijk het zelf inzicht krijgen dat ze niet zoveel voorstellen?

Dat het dus duidelijk voor ze wordt dat ze wereldberoemd zijn maar slechts in Nederland?
En dat het wellicht wel eens zou kunnen tegenvallen met hun kwaliteiten en capaciteiten?

TOEVOEGING:
Dat deze heren de Arena een paar keer vol hebben gekregen zegt mij niets. In de Arena kunnen zo'n 50 duizend mensen. Stel 5 keer de Arena vol = 250 duizend mensen dat is van 17 miljoen Nederlanders slechts 1,5%.

Gelukkig bepalen die 1,5% niet wat de overige 98,5% van de Nederlanders goed moeten vinden. Toch ontkom ik niet aan het gevoel dat de Toppers hier een andere gedachte bij hebben, gezien de grootheidswaanzin om te denken dat ze als Toppers een serieuse kans maken het Eurovisie songfestival te winnen :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk van wel. Als er daar in Rusland een demonstratie van homo's worden neergeslagen en ze zullen het niet doen zal dat niet direct opvallen. Het zijn de toppers maar, who cares. Als het nou 3 mooie meiden waren gweest had het enigszins indruk gemaakt. Maar 2 dikke homo's en 1 dikke hetro zullen het verschil niet maken denk ik. Toegevoegd op 12-05-2009 09:48:17 sorry, Ik vind dat 1 dikke homo en 2 dikke hetro's :P het verschil niet gaan maken.

Zodra jij meer mensen in een stadion krijgt als de Toppers (ik ben zelf ook geen fan), mag je beoordelen of ze 'zelf inzicht' moeten krijgen of 'niet zoveel voorstellen'. Je vraagstelling (wederom) is erg ongenuanceerd, gekleurd en dan ook geen 'goeie vraag' (helaas kun je geen 'GEEN goeie vraag' aanklikken). Je vraag heeft slechts narcistische waarde en geen antwoord zal je waarschijnlijk tevreden stellen (behalve: ja je hebt gelijk). Iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren en er blijken mensen van de Toppers te houden, zoals er ook mensen voor Wilders stemmen. Dus?

Als de Toppers falen zullen ze gewoon net als ieder jaar zeggen dat het songfestival niet meer om de liedjes draait maar om de acts. Ik vrees dat Nederland überhaupt nooit meer in de finale van het songfestival zou staan, laat staan hem ooit zal winnen. De Toppers hebben op zich goeie kwaliteiten. Anders zouden ze nooit zo vaak de Arena uitverkocht hebben. Daarbij hebben ze ieder toch al aardig wat hits bijelkaar gesprokkeld. Over muzieksmaak valt nou eenmaal niet te twisten. Wat jij bagger vindt kan een ander geweldig vinden. En ja, natuurlijk heb je gelijk dat ze alleen maar beroemd zijn in Nederland en daar buiten niet. Is dat zo erg dan?

Het lijkt me dat ze dat zelf al weten. Het zijn ook geen goede zangers maar vooral goede entertainers. En entertainen kunnen ze blijkbaar wel goed van ze trekken volle stadions. Overigens zijn er maar heel weinig Nederlandse artiesten die echt wereldberoemd zijn.

Ik denk niet dat het songfestival een goede maatstaaf is voor het talent. Het is meer om aan te geven of je een goeie buurman bent; "We from the Ucraine give Russia 12 points because we like your gas!" Ik heb zelf geen oordeel over de toppers...ik mag zeggen dat ik ze nog nooit heb horen zingen.... Maar van wat ik van hun lees krijg ik een beeld voorgeschoteld dat zij er niet wakker van zullen liggen.

Als je als trio de ArenA diverse malen vol krijgt doe je het echt wel goed hoor. Goed, de kaartjes waren via een supermarkt met redelijk veel korting te krijgen, maar toch. Welke artiest of groep is groot geworden met het songfestival de laatste jaren?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100