Door naar het soort uitzendingen die je maakt te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het noet kort en krachtig zijn; pakkende tekst, makkelijk te onthouden.
Radio tien gold
Q music
Radio 538
Dit is veronica.

Succes met het verzinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
P radio Miss?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle goede bedenksels komen meestal onverwachts. Ik verzin vaak verhalen/ collumns als ik een boswandeling maak. Een radio-naam is vaak strak en herkenbaar, maar niet te ingewikkeld. Vaak worden vrouwennamen gebruikt zoals Veronica, Caroline, Simone FM. Denk bijvoorbeeld aan het bekendste logo van de wereld Mc. Donalds. Heel simpel, zonder poespas. Maar iedereen herkend het.

Als je een naam bedacht hebt, controleer dan even op het internet of de naam al niet bestaat, anders kun je gedonder krijgen media-merken-namen.

Groet!