Wie kent Zinzin et la Zizanie

en weet of er nog oude opnamen (of een CD) hiervan is?

Dit was in 1991 een radio-programma op Hilversum 3, toen Ronflonflon (met Jacques Plafond) er mee ophield.

Ik ben heel lang op zoek geweest naar deze VPRO-uitzendingen, en vond vandaag toevallig de naam weer, maar nu hoop ik er dus meer van terug te vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Neem eens kontakt op beeldengeluid.nl.
Ik heb even voor je gezocht in hun archief, en daar kan ik het niet direct vinden, maar wie-weet kunnen ze je helpen.
Zinzin trad ook op onder de naam Edna Vesuvia en heette eigenlijk Neel van der Elst.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, via Neel van der Elst (die vandaag op wikipedia op de verwijderlijst is beland) kwam ik ook weer op Zinzin uit. Een niet onbelangrijke stuk uit de puzzel. Bedankt voor je antwoord....