radionomy je eigen webradio ik gebruik de player van radionomy op mijn site maar ik moet voor de negen maanden zoveel bezoekers hebben. Lees meer.

radionomy je eigen webradio ik gebruik de player van radionomy op mijn site maar ik moet voor de negen maanden zoveel bezoekers hebben dus wil ik de link doorsturen naar mensen. Maar dat is een lange link dus heb ik zelf een website gemaakt. Maar daar heb ik een aparte player op staan (ook een player van radionomy)
maar als iemand die player gebruikt telt die teller van radionomy dan ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja. Alle Radionomy-players tellen. Hij telt gewoon het aantal uren dat op jouw zender is afgestemd mee.

Ten eerste moet je voor negen maanden niet zoveel bezoekers hebben, maar luisteruren. Dat zijn dan het aantal uren dat bezoekers luisteren. Dit kan niet alleen via jouw Radionomy pagina, maar ook via allerlei embed players. Je kunt players zelf 'embedden', daar staat een code voor op je radiopagina bij Radionomy. (ik weet niet hoe ver je bent met html-code enzo).

Maar ook als een vriend of een familielid jouw player op zijn site zet, en iemand die deze sites bezoekt luistert ernaar, dan tellen de luistercijfers ook mee. ALLE LUISTERCIJFERS TELLEN MEE, dus zorg dat je radio zoveel mogelijk verspreid wordt.

Als je met meer vragen zit, en je hebt dus je eigen radio op Radionomy, dan kan het ook een stuk gemakkelijker zijn als je net als ik af en toe eens kijkt op het forum. Hier zijn enkele moderators en leden die elkaar helpen en de weg wijzen door allerlei vragen. Je moet je er alleen even voor aanmelden ;)

Hieronder de link. Kun je dus ook terecht voor meer info.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk dat die niet de player van de radionomy meetelt omdat je een eigen website hebt en hij niet twee players meetelt