Is Tool echt de beste band ter wereld?

http://www.youtube.com/watch?v=uCEeAn6_QJo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Een van de beste bands wat mij betreft. Zowel qua techniek van de leden als de muziek, teksten (en video's!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ze zijn niet slecht!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
smaken verschillen. Luister zoveel mogelijk muziek dan kan jij je eigen oordeel vellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dat is CCR.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg braakneigingen wanneer ik tool of de zanger hiervan hoor. Muziek hoort ervoor te zijn om van te genieten. Van braakneigingen geniet ik niet: Dus nee, Tool is ZEKER NIET de beste band ter wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat is Pearl Jam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tool is over gewaardeerd net zo als radiohead.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat er nooit meer een band zal komen met de vernieuwing in structuur en inhoud van muziek dan The Beatles. De tijdsgeest van de jaren '60 heeft zo'n gigantische indruk achtergelaten in het culturele veld dat mensen nu nog steeds opgroeien met deze muziek.

Er is een andere tijd nodig om eenzelfde resultaat te behalen als de Beatlemania. De hedendaagse muziek kan je niet slecht noemen, omdat er simpelweg teveel diversiteit is; voor iedereen wat wils. Hoe meer je echter naar de wortels van al deze stromingen gaat kijken, hoe meer die zich uiteindelijk op de rock 'n roll en The Beatles zullen richten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou smaken verschillen, bijvoorbeeld ik vind ze wel goed, maar verschil tussen de nummers zit ook, de ene nummer vind ik beter dan de andere.