Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Tool echt de beste band ter wereld?

http://www.youtube.com/watch?v=uCEeAn6_QJo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een van de beste bands wat mij betreft. Zowel qua techniek van de leden als de muziek, teksten (en video's!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ze zijn niet slecht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
smaken verschillen. Luister zoveel mogelijk muziek dan kan jij je eigen oordeel vellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dat is CCR.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg braakneigingen wanneer ik tool of de zanger hiervan hoor. Muziek hoort ervoor te zijn om van te genieten. Van braakneigingen geniet ik niet: Dus nee, Tool is ZEKER NIET de beste band ter wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat is Pearl Jam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tool is over gewaardeerd net zo als radiohead.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat er nooit meer een band zal komen met de vernieuwing in structuur en inhoud van muziek dan The Beatles. De tijdsgeest van de jaren '60 heeft zo'n gigantische indruk achtergelaten in het culturele veld dat mensen nu nog steeds opgroeien met deze muziek.

Er is een andere tijd nodig om eenzelfde resultaat te behalen als de Beatlemania. De hedendaagse muziek kan je niet slecht noemen, omdat er simpelweg teveel diversiteit is; voor iedereen wat wils. Hoe meer je echter naar de wortels van al deze stromingen gaat kijken, hoe meer die zich uiteindelijk op de rock 'n roll en The Beatles zullen richten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou smaken verschillen, bijvoorbeeld ik vind ze wel goed, maar verschil tussen de nummers zit ook, de ene nummer vind ik beter dan de andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding