Zullen deze bands ooit nog in Nederland optreden?

1: dire straits
2: Abba
3: supertramp
4: led zeppelin

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.myvideo.de/watch/2525559/Dire_Straits_Brothers_in_Arms_LIVE

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dire straits is dire stairs?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dire Straits is goed zoals je het schrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol.. iemand die me gaat uitleggen hoe je dire straits moet spellen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach Glimwormpie toch... Mensen is vergisselijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een stel bejaarden zeg, Steve er is ook nieuwe leuke muziek onder de zon hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar we mogen de ouwe meuk toch wel gewoon leuk blijven vinden?

Het beste antwoord

Supertramp komt in oktober naar Nederland (Gelredome) en er zijn via LiveNation nog kaartjes te krijgen (da's officieel!)

De andere bands... mmmmm. Helaas al heel lang uit elkaar en weinig kans dat ze ooit nog bij elkaar komen. Led Zeppelin heeft in 2007 nog een reunie-optreden gehad in Londen maar dat was dan ook echt het einde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dire straits zijn nog niet zo gek lang geleden in nederland geweest .
jammer genoeg ben ik niet geweest .
ik ben een liefhebber van dire straits en met het nummer telegraph-road [die van 15 min.]
en romeo and juliet mag je me s nachts wakker maken.
wat abba betreft zou je het met de lookalikes moeten doen .
supertramp met het glorieuze nummer ,school.
die zie ik hier nog wel een keer belanden .
led zeppelin heb ik niet zoveel mee maar kan ook nog wel eens op een pink,park,of strandpop verschijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ik je eens een geheimpje vertellen?
de dire straits hebben voor het laatst in 1995 opgetreden
Wat betreft Abba heb ik Björn een paar jaar geleden horen zeggen, dat Abba nooit meer samen zal optreden.
De herinnering aan de groep is prima zo, zei hij, dat moet je vooral zo laten. Als je dat beeld gaat verstoren door 4 oude mensen te laten optreden die nog zo nodig moeten, is dat een slecht idee....en voor het geld hoeven ze het niet te doen, al is er heel veel geboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dire Straits bestaat al een poosje niet meer, Mark Knopfler treed nog regelmatig op in Nederland met Guy Fletcher,keyboards, die ook in Dire Straits zat en speelt nog wel veel Dire Straits nummers, Supertramp bestaat nog wel maar zonder Rodger Hodson die o.a. The Logical Song en Give A Little Bit zong en inderdaad Abba zal nooit meer samen komen en wat ik begrepen had heeft Robert Plant niet zoveel zin meer in Led Zepplin