Muziek en de mens bestaan uit trilling. De emotie van die mens bepaalt welke muziek hij/zij nu nodig heeft om zich weer op te peppen.

Muziek kan 'desgewenst' buiten een positieve, ook een negatieve invloed op die mens uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hartslag wil zich aanpassen aan de beat (lees ritme) van de muziek... Dat kan 100 slagen per minuut zijn of 144 zoals in house-muziek... Dat pept je dus behoorlijk op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het positief is dat muziek je kan oppeppen. Maar soms verlies je de realiteit wel uit het oog, maar dat is ook niet zo erg. Je voelt je wel vrolijk, en je rot gevoel gaat dan weg...