Ik wilde een tijdje alleen blijven
Om na te kunnen denken, dat weet je
En in alle stilte hoorde ik een stem van binnen
En zaken kwamen tot leven waarvan ik dacht dat ze gestorven waren
En degene van wie ik teveel hield komt weer tot leven
uit de zee der stilte
Keert terug als een schaduw in mijn ogen
En wat ik mis uit die zee der stilte komt terug als een schaduw
Ik mis meer, weet je, in een stilte zijn er zaken
die ik nooit verwachtte
Ik zou van een stem houden en plotseling realiseer je je
dat de stilte het gezicht heeft van de dingen die je bent verloren.
En ik voel je, mijn liefde, ik voel je in mijn hart
Je neemt weer de plaats in die je nooit bent kwijtgeraakt

(Zeer vrije eigen vertaling)
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

letterlijk vertaald via zo een vertaal site is:

Als u al weet de liefde die ze wil dat je weet dat je te geven hebt u alles wat u zich aan haar, ze zal je hart raken ... je wint zult u op uw manier dat je niet kunt nooit verlaten Ze bindend voor u. zolang je leeft, met haar ... En er is niets zoals u en er is niets te begrijpen Het is er allemaal Lua de grootheid van de pure vreugde Dat alleen al zal ze u meer dus dan zal de liefde. .. Waarom je de liefde zal ons doen geloven haar U zult worden, om haar ... En er is niets zoals u en er is niets te begrijpen, zodat je kan alleen maar zeggen dat hoe meer u lijdt nog meer Totdat de liefde die je wilt zoeken in een chill dat hart geeft het geheim van haar eeuwigheid tot haar geschenk dat zal blijven van uw tijd zal binden, dat je haar voor altijd zal hebben in haar

alleeen haha, is dat de letterlijke vertaling.
ik kan helaas geen italiaans, maar heb het toch geprobeerd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SUPER !
En een mooie tekst ook.