Wat is de hoogste top 40 notering van de 3Js?

Ze gaan meedoen met de eurovisie songfestival, leuk. Maar hebben ze al eens een top 10 nummer gehad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze ooit een top 10 notering hadden gehad, hadden ze niet aan het eurovisie songfestival meegedaan.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

Het beste antwoord

Nee, de 3 J's hebben nog nooit een top 40 hit gehad! Zie de Wiki.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wel hebben ze een aantal keer redelijk hoog in de tipparade gestaan. Ook hebben ze met diverse albums hoog in de album top 100 gestaan en bovendien hebben ze 2 gouden platen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, ze hebben zelfs nog nooit een Top 40 nummer gehad. De hoogste positie die een nummer heeft behaald is ''tip 2'', dat is behaald door ''Hou van mij'' en ''Bevlogen als vogels''.

Nu sturen ze dus een redelijk niet-succelsvolle band naar het Songfestival. Volgens jaar zeker Nick&Simon, daarna Jan Smit, Jan Keizer en Annie Schilder en Monique Smit...
Over een paar jaar is heel Volendam op het Songfestival geweest...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ze hebben nooit een top 40 hit gehad. maar dat geldt voor meer inzendingen uit het verleden ook.