Ik wil met een band beginnen. Hoe en waar kan ik dit in elkaar krijgen? op welke site staan er de meeste advertenties?

Ja. Ik wil graag met een band beginnen. Ik heb nog geen ervaring hierover. Ik zit zelf op zangles en daardoor wil ik eigenlijk meer leren qua optredingen. Maar waar moet ik beginnen? Hoe kan ik ze vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Het beste antwoord

www.muzikantenbank.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Netwerken wil ook nog wel eens helpen. Laat je vrienden weten dat je muzikanten zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet dat je op marktplaats ook kunt vragen naar bandleden, dat doet mijn man ook.
Je kunt daar ook kijken bij "zangeres gezocht" . Er is ook een site voor muzikanten, de naam kan ik je helaas niet geven die weet mijn man niet meer, misschien googlen op muzikanten gezocht of zoek muzikanten, zo heeft hij dat ook gevonden

Succes

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb er al één voor je gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muzikantenbank.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
oh die staat er al

XLR.nl kun je ook proberen

Toegevoegd na 2 minuten:
muzikantenbank.net